Oknoplast sponzorem významných evropských fotbalových velkoklubů

Oknoplast sponzorem významných evropských fotbalových velkoklubů

Oknoplast fandí fotbalu
Společnost Oknoplast, jeden z největších a nejvýznamnějších výrobců plastových oken a dveří v Evropě upevňuje svou pozici na evropských trzích prostřednictvím sponzoringu významných fotbalových velkoklubů. Cílem této strategie je vytvoření silné značky na všech evropských trzích, kde je společnost aktivní.


Kromě již dva roky trvajícímu top sponzoringu italského klubu Inter Milán, díky kterému má Oknoplast pozici druhého, nejčastěji preferovaného výrobce oken v Itálii, se od roku 2013 Oknoplast v Evropě prezentuje i jako:
Fandíte němcům nebo italům

sponzor Olympique LYON

Olympique Lyon

Fotbalisté Olympique Lyon hrají ve dresech s logem OKNOPLAST a společnost má právo používat titul Major Sponsor Olympique Lyon, stejně jako například Hyundai nebo Intermarche. OKNOPLAST může využívat image fotbalistů ve všech svých propagačních materiálech. Fanoušci les Olympiens uvidí logo OKNOPLAST během zápasů na velkoplošných obrazovkách a video mantinelech. Logo OKNOPLAST je uvedeno rovněž na webové stránce klubu.
„Klub Olympique Lyon získal již sedmkrát titul mistra ligy za sebou. Tým hrál dlouhou dobu také v lize mistrů, a my tím, že působíme v segmentu Top Premium, se takto spojujeme s těmi nejlepšími. Touto aktivitou se stáváme také reprezentantem střední Evropy na Západě – ukazujeme tím totiž, že i polské firmy mohou pružně fungovat a mít zde úspěch,“ říká předseda představenstva společnosti Oknoplast, Mikołaj Placek.

Ve Francii působí OKNOPLAST již od roku 2009 a jeho výrobky lze koupit ve 380 prodejnách na území celé země. Prodej OKNOPLASTu zaznamenal na francouzském trhu v roce 2012 nárůst 216 % oproti k předchozímu roku.

sponzor Borussie Dortmund

Oknoplast v německé lize
Borussie Dortmund
OKNOPLAST s Borussií sepsal roční smlouvu, v rámci níž se fotbalisté klubu objeví v reklamních materiálech společnosti. OKNOPLAST se může chlubit titulem Partnera Borussie Dortmund. Smlouva firmě také umožňuje využít fotografie fotbalistů ve všech propagačních materiálech. Již zanedlouho se v médiích objeví reklamy OKNOPLAST, v nichž budou fotbalisté Borussie vystupovat. Během utkání na dortmundském fotbalovém stadionu Signal Iduna Park fanoušci uvidí logo OKNOPLASTu na velkých obrazovkách a videoprojekcích kolem hřiště a ve VIP zóně. Logo firmy se objeví i na internetových stránkách klubu.
Od sponzoringu klubu si OKNOPLAST slibuje upevnění značky na německém trhu, kde má v současné době téměř 300 obchodních zastoupení.„Pro Němce, jak známo, je důležitá hlavně kvalita. Proto jsme se dohodli krátce po návštěvě představitelů klubu v sídle naší firmy, kde si mohli prohlédnout nejen jeden z hlavních výrobních závodů oken v Evropě, ale také mohli vidět naše prodejní úspěchy na západních trzích, které bývají skoro nedobytné. Myslím si, že představitelům Borussie se zalíbil náš styl byznysu a jasná strategie budování silné značky oken v Evropě,“ říká Mikolaj Placek, předseda představenstva OKNOPLASTu. „Borussia je jeden z německých klubů ověnčený nejvíce tituly a 8násobný mistr Německa (naposledy z roku 2012 a 2011) a také vítěz Ligy mistrů z roku 1997. V roce 2013 se tým dostal do finále Ligy mistrů. Tento klub jsme zvolili právě proto, že OKNOPLAST jako lídr a expert ve svém oboru se spojuje s nejlepšími,“ vysvětluje Juraj Koudela. "Jsme velmi hrdí na to, že společně s fotbalisty podporujeme nejvyšší polskou kvalitu, kromě toho jsme velvyslanci naší země na západním trhu a také jsme jednou z nejznámějších polských značek,“ dodává předseda představenstva společnosti Oknoplast, Mikołaj Placek.

Vzpomínka na naši soutěž pro zákazníky o zájezd na milánské derby, které se uskutečnilo v únoru 2013. Stálo to za to...

Derby
san-siro

Ostatní / Štítky:
800 242 242