Kontakt
Kontakt
Pobočka OKNOPLAST ŠUMPERK
(+420) 583 222 222
(+420) 739 471 688 – cenové nabídky, produktové informace
(+420) 604 269 900 – smlouvy, faktury, termíny, reklamace
Email: sumperk@oknoplast.com
Web: okna-olomoucko.cz
Pondělí – pátek 8.00 -16.30h mimo provozní dobu včetně víkendů dle dohody
Kontaktní osoby
Zdeňka Blahová – jednatelka
Email: blahova@okna-olomoucko.cz
Dagmar Hufová – obchod, nabídky
Email: hufova@okna-olomoucko.cz
Prodejní a kontaktní místo VYŠEHOŘÍ
Vyšehoří 7, 789 01 Zábřeh
(+420) 583 222 222
(+420) 739 471 688 – cenové nabídky, produktové informace
(+420) 604 269 900 – smlouvy, faktury, termíny, reklamace
Email: info@okna-olomoucko.cz
Web: okna-olomoucko.cz
Pondělí, středa, čtvrtek a pátek 8.00 -15.30h Úterý 8.00 – 17.00h, mimo provozní dobu po telefonické dohodě.
Kontaktní osoby
Zdeňka Blahová – jednatelka
Email: blahova@okna-olomoucko.cz
Dagmar Hufová – obchod, nabídky
Email: hufova@okna-olomoucko.cz
Fakturační údaje
JIŘÍ BLAHA s.r.o. autorizovaný partner OKNOPLAST
Vyšehoří 7, 789 01 Zábřeh
IČ: 27778550, DIČ: CZ27778550
Společnost zapsána v OR u Krajského soudu v Ostravě spisová značka 29460 vložka C
Web: okna-olomoucko.cz
Email: info@okna-olomoucko.cz
Vyšehoří 7, 789 01 Zábřeh
IČ: 27778550, DIČ: CZ27778550
Společnost zapsána v OR u Krajského soudu v Ostravě spisová značka 29460 vložka C
Web: okna-olomoucko.cz
Email: info@okna-olomoucko.cz
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu
mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR, 120 00 Praha 2, Štěpánská 15.
Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz
mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR, 120 00 Praha 2, Štěpánská 15.
Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.