Štítek: Ostatní

Železobetonové monolity
Beton jako stavební materiál má mnoho výhod, není však mezi staviteli tolik rozšířený především z důvodu, že neposkytuje prostor pro stavbu svépomocí a často ani stavební firmy nemají tento způsob výstavby v nabídce. My Vám chceme tento způsob stavby představit a přiblížit. Kde všude je dobré volit železobetonový monolit? při stavbě pasivního nebo nízkoenergetického domu...1. beton má výborné akumulační vlastnosti 2. při své pevnosti je možná malá síla nosné zdi, tedy nenatápí se masa zdiva 3. dokonalá neprůvzdušnost = výborné výsledky při blowerdoor testu při stavbě domu v nerovném terénu...železobetonový monolit je možné postavit ... Dozvědět se více ...
19.7.2016novetrendy
Logo-combined-white-bg
V současné době nabízíme k prodeji za zvýhodněnou cenu tyto výrobky: *Uvedené ceny jsou bez montáže a DPH. Při prodeji bez montáže bude k ceně účtováno DPH v sazbě 21%, při prodeji s montáží, bude k ceně účtována cena montáže a výše DPH v sazbě 15% nebo 21% dle místa určení.
19.7.2016novetrendy
Logo
Jsou zde malá i velká okna s nejrůznějšími tvary a rozměry. Každý měsíc opouští továrnu OKNOPLASTu 45 tisíc oken. – Před rokem jsme poprvé většinu naší výroby exportovali. Vývoz realizujeme výhradně do zemí Evropské unie. Export se vyplácí v případě lokalit vzdálených maximálně 2 – 2,5 tis. km od továrny. Je to ukázka rafinované finanční akrobacie. Když se firma rozhodla pro expanzi mimo Polsko, byla Itálie tipována jako jeden z potenciálních trhů. Dnes najdete právě v tomto regionu nejvíce oken exportovaných OKNOPLASTem. – Skutečně mohu? – Ano – Musím přiznat, že se cítím nejistě, když stojím na skle, navzdory ujišťování, že tuto tabuli nerozbiji ani ... Dozvědět se více ...
17.7.2016novetrendy
Olympique Lyon
Společnost Oknoplast, jeden z největších a nejvýznamnějších výrobců plastových oken a dveří v Evropě upevňuje svou pozici na evropských trzích prostřednictvím sponzoringu významných fotbalových velkoklubů. Cílem této strategie je vytvoření silné značky na všech evropských trzích, kde je společnost aktivní. Kromě již dva roky trvajícímu top sponzoringu italského klubu Inter Milán, díky kterému má Oknoplast pozici druhého, nejčastěji preferovaného výrobce oken v Itálii, se od roku 2013 Oknoplast v Evropě prezentuje i jako:
17.7.2016novetrendy
Strojov-park-3-zmen-en-
Firma OKNOPLAST je privátní společností založenou v roce 1994, řadí se mezi pět největších výrobců oken v Evropě. Za více než devatenáct let existence si společnost OKNOPLAST vytvořila solidní značku a díky tomu získala pozici čelního výrobce stavebních výplní v Evropě. Firma využívá nejmodernější strojový park. Kvalita zde nepodléhá žádným kompromisům, přísně jsou dodržovány normy a směrnice. Komplex kancelářských budov, výrobních a skladovacích hal se rozkládá na ploše 38 tis. m2. Stálý tým dnes již více než 900 pracovníků výroby, jeho odborné vyškolení, profesionální přístup a velmi málo sezóních pracovníků je zárukou nejvyšší kvality výroby. Výroba vyprodukuje denně až 5000 okenních ... Dozvědět se více ...
17.7.2016novetrendy
download
Prospekty, nabídky, informace ke stažení
15.7.2016novetrendy
800 242 242