Oknoplast sponzorem významných evropských fotbalových velkoklubů
Kromě již dva roky trvajícímu top sponzoringu italského klubu Inter Milán, díky kterému má Oknoplast pozici druhého, nejčastěji preferovaného výrobce oken v Itálii, se od roku 2013 Oknoplast v Evropě prezentuje i jako:
sponzor Olympique LYON
Fotbalisté Olympique Lyon hrají ve dresech s logem OKNOPLAST a společnost má právo používat titul Major Sponsor Olympique Lyon, stejně jako například Hyundai nebo Intermarche. OKNOPLAST může využívat image fotbalistů ve všech svých propagačních materiálech. Fanoušci les Olympiens uvidí logo OKNOPLAST během zápasů na velkoplošných obrazovkách a video mantinelech. Logo OKNOPLAST je uvedeno rovněž na webové stránce klubu.
„Klub Olympique Lyon získal již sedmkrát titul mistra ligy za sebou. Tým hrál dlouhou dobu také v lize mistrů, a my tím, že působíme v segmentu Top Premium, se takto spojujeme s těmi nejlepšími. Touto aktivitou se stáváme také reprezentantem střední Evropy na Západě – ukazujeme tím totiž, že i polské firmy mohou pružně fungovat a mít zde úspěch,“ říká předseda představenstva společnosti Oknoplast, Mikołaj Placek.
Ve Francii působí OKNOPLAST již od roku 2009 a jeho výrobky lze koupit ve 380 prodejnách na území celé země. Prodej OKNOPLASTu zaznamenal na francouzském trhu v roce 2012 nárůst 216 % oproti k předchozímu roku.